۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۶۱۱۴۵۰
با حضور علما و حوزویان؛

مراسم سالروز جنایت حمله به مدرسه فیضیه برگزار شد + فیلم

مراسم سالروز جنایت حمله به مدرسه فیضیه برگزار شد + فیلم
مراسم شهادت امام صادق(ع) و گرامی داشت سالروز حمله دژخیمان پهلوی به مدرسه فیضه در مدرسه فیضه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم شهادت امام صادق(ع) و گرامی داشت سالروز حمله دژخیمان پهلوی به مدرسه فیضه شامگاه شنبه در مدرسه فیضه برگزار شد.

دراین مراسم آیات خرازی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) اعرافی مدیر حوزه های علمیه و نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اساتید و طلاب حوزه های علمیه حضور داشتند و مداحان اهل بیت نیز در سوگ شهادت امام صادق(ع) به نوحه سرایی پرداختند.

در آغاز این مراسم بیانیه مدرسه فیضیه در زمینه محکومیت جنایات آمریکا و یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا قرائت شد.

در این بیانیه تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی آمریکا محکوم شده و از مراجع تقلید و همچنین شورای عالی حوزه های علمیه درخواست شده است تا به این یاوه گویی های استکبار جهانی پاسخ داده و آن را محکوم کنند.

پس از قرائت بیانیه آیت الله اعرافی با حضور در جایگاه در زمینه ویژگی های امام صادق(ع) نکاتی را بیان کرد و نقل بیش از سی وهشت هزار حدیث، تربیت چهار هزار شاگرد و نقل بیش از دو هزار راوی از روایات امام صادق(ع) را از تراث وی دانست.

مدیر حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه حمله دژخیمان پهلوی به مدرسه فیضیه اشاره کرد و چنین کاری را بزرگترین حرمت شکنی در طول تاریخ و نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و بر بررسی این حادثه از سوی صاحب نظران تأکید کرد.

آیت الله اعرافی بخش سوم سخنان خود را به تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی آمریکا همچنین نشست منامه اختصاص داد و چنین حرکتی را محکوم کرد و تحریم ها را شکست خورده دانست و از مسؤولان درخواست کرد تا در برار دشمنان با قاطعیت برخورد کنند وهراس به دل خود راه ندهند./1324/ج

تعداد بازدید : 11
 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 12
مصطفی رستمی
ارسال نظرات