۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۶۱۱۶۸۳
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «اخلاق کاربردی مبلغ» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اخلاق کاربردی مبلغ» منتشر شد
این کتاب، نوشته راضیه ذوالفقاری است که انتشارات بوستان کتاب آن را منتشر کرده است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اخلاق کاربردی مبلغ» اظهار داشت: مبلّغ برای تبلیغ دین اسلام باید ویژگی‌ها و خصلت‌هایی داشته باشد تا بتواند پیش از گفتار یا رفتارش، مبلّغِ واقعی این دین عزیز و والا باشد.

وی گفت: از طرفی برای انجام این مسؤلیت سنگین باید از نحوة برخورد با مردم و محل تبلیغ پیام خود و نیز شیوه‌های تبلیغ، آگاهی کافی داشته باشد تا با گفتار و رفتاری شایسته به تبلیغ و ترویج احکام و معارف ناب دین بپردازد و مایة هدایت و روشنگری مردم باشد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «اخلاق کاربردی مبلغ» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته راضیه ذوالفقاری و در انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: کتاب «اخلاق کاربردی مبلغ» با ۱۸۸ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۳ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

پهلوانی درباره تهیه نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا را کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۲/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات