۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۱۱۷۳۱
طالب زاده مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی آغازی بر پایان عمر ایالات متحده + فیلم

انقلاب اسلامی آغازی بر پایان عمر ایالات متحده + فیلم
طالب زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغازی بر پایان آمریکا بود، گفت: امروز آمریکا دچار سقوط اخلاق و سقوط اقتصادی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادر طالب زاده فعال رسانه ای، امروز در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی آغازی بر پایان آمریکا بود.

وی افزود: همچنین پیروزی در دوران دفاع مقدس و تسخیر لانه جاسوسی دو زلزله مهیبی بود که آمریکا را لرزاند.

طالب زاده با اشاره به حقوق بشر آمریکایی، ابراز کرد: آمریکا که خود را مدعی حقوق بشر می داند در اواخر دوران جنگ تحمیلی با حمایت از صدام چند شهر ایران را مورد حمله وسیع شیمیایی قرار داد.

این فعال رسانه ای ابراز کرد: امروز آمریکا دچار سقوط اخلاق و سقوط اقتصادی شده است. آمریکا با فشار اقتصادی به ایران اقتصادی خود را در معرض خطر قرار داد.

وی یازده سپتامبر را آغازگر بیداری اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز آمریکا به مقابله با اسلام پرداخته و به واسطه همین تقابل در حال تجربه کردن شکست اقتصادی است.

طالب زاده در پایان خاطرنشان کرد: یکی از بارزترین حالت فروپاشی ایالات متحده وجود همین رییس جمهور است، آمریکا به شدت دچار شکاف شده و این موضوع در طول تاریخ سابقه نداشته است حتی برخی می گویند این آخرین رییس جمهوری آمریکا خواهد بود./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
 
تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات