۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۱۲۷۰۶
امام جمعه بروجرد:

مدیریت و پشتکار لازمه خدمت به مردم است

مدیریت و پشتکار لازمه خدمت به مردم است
امام جمعه بروجرد گفت: مسؤولان خدمتگزار مردم هستند و باید از زمانی که در اختیار دارند با مدیریت صحیح در رفع مشکلات مردم و جامعه بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با کارکنان و مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر بروجرد گفت: در هر عرصه ای خدمت به مردم باید خالصانه و برای رضای خدا باشد.

وی با تأکید بر اینکه برای خدمت به مردم و انجام وظیفه باید همدلی و وحدت وجود داشته باشد که به نتیجه مطلوب رسید، افزود: در عرصه خدمت به مردم و رفع مشکلات باید مدیریت صحیح وجود داشه باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب نتیجه مدیریرت امام راحل بود، خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان باید از این نوع مدیریت ها الگو بگیرند و در انجام کارها برنامه ریزی داشته باشند.

وی در ادامه به اقدامات شهرداری در سطح شهر اشاره و عنوان کرد: در کنار این فعالیت ها نباید از امورات شهری مناطق حاشیه ای غافل شوند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مدیران باید زمانی که در اختیار دارند صرف انجام امور و رسیدگی به مشکلات کنند، گفت: برخورد مسؤولان باید در شدن یک مدیر انقلابی با مردم باشد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات