۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۱۴۱۹۶
نماینده مجلس شورای اسلامی:

آمریکا با تحریم ضروریات ملت ایران نشان داد به اصول انسانی پایبند نیست

آمریکا با تحریم ضروریات ملت ایران نشان داد به اصول انسانی پایبند نیست
مره صدق با بیان اینکه آمریکا با تحریم ایران نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست، گفت: صلح جهانی در سایه تعامل محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: صلح در سایه تعامل محقق می شود.

وی افزود: امروز شرایط دنیا در حالت آتش بس است بنابراین نمی توان گفت به صلح رسیدیم؛ مهمترین دلیل دشمنی دشمنان با ایران نیز همین استقلال و آزادی اوست چرا که آنان خواستار سلطه یافتن بر تمام کشورها هستند.

مره صدق ادامه داد: جهان غرب با کاهش قدرت دین آن را در پستوها جا داد در حالی که در ایران این دین است که به حکومت مشروعیت می دهد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: سر وحدت و همدلی ادیان و مذاهب موجود در ایران مربوط به احترامی است که به اعتقادات و مشترکات دینی مردم در جمهوری اسلامی ایران گذاشته می شود.

وی ادامه داد: در تفکر دینی اگر کسی بدهکاری داشته باشد قاضی می تواند اموال او را به نفع طلبکار مصادره کند اما همین مصادره اموال هم حد و حدودی دارد که قاضی موظف به رعایت آن است تا فرد بدهکار برای رفع نیازهای اولیه زندگی خود به دیگران محتاج نشود؛ بنابراین آمریکا با تحریم ضروریات ملت ایران نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست.

مره صدق تاکید کرد: دشمن باید بداند که هرگز نمی تواند با ملت ایران شوخی کند و اگر منافع ما به خطر بیفتد باید بداند که تا سر حد جان برای دفاع از منافع خودمان ایستاده و متحد در برابر دشمنان به مبارزه خواهیم پرداخت.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نا زمانی که سایه رهبر معظم انقلاب و رهبر معنوی جهان هستند هیچ دشمنی نمی تواند گزندی به منافع ما وارد کند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات