۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۱۴۷۲۶
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

تحریم‌ها فرصت مناسبی برای رفع نواقص کشور است

تحریم‌ها فرصت مناسبی برای رفع نواقص کشور است
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، تحریم‌ها را فرصت مناسبی برای بازیابی نواقص و ضعف‌های موجود در کشور عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به فشار‌های اقتصادی آمریکایی‌ها علیه ملت ایران اشاره کرد و آن را فرصتی برای خودکفایی و استقلال بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف دانست.
 
وی با بیان این که امروز به وضوح شکست تحریم‌های اقتصادی آمریکایی‌ها را در عمل می‌بینیم، افزود: کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران، امروز نتیجه‌ای جز رسوایی و شکست برای دولتمردان متوهم و خیال پرداز آمریکایی نداشته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که ملت بزرگ ایران با قدرت و صلابت در برابر تحریم‌ها و فشار‌های ظالمانه آمریکایی‌ها ایستادند، بیان داشت: تحریم‌های دشمن علیه ایران اسلامی، موجب اتحاد و همبستگی بیشتر ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های غرب شد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولتمردان ساده لوح آمریکا تصور می‌کردند با فشار‌های حداکثری می‌توانند ملت ایران را از مسیر انقلاب و نظام خارج کنند، خاطرنشان کرد: اما این تروریسم اقتصادی نشان داد که ملت ایران اسلامی مصمم‌تر از هر زمان دیگری در برابر سیاست‌های سلطه جویانه آمریکایی‌ها ایستاده اند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در هر شرایطی پشتیبان و حافظ انقلاب و نظام اسلامی هستند، بیان داشت: فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی نمی‌تواند مردم با ایمان و بصیرت ایران اسلامی را از مسیر انقلاب اسلامی خارج کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، هدف دشمن از فشار‌های اقتصادی در کشور را ایجاد فضای نارضایتی و فراهم شدن تنش‌های اجتماعی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اما این توطئه دشمن را هوشیاری و بصیرت بالای ملت ایران خنثی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحریم‌ها فرصت مناسبی برای بازیابی نواقص و ضعف‌های موجود در کشور است، خاطرنشان کرد: حال وقت آن رسیده که مسؤولان نواقص موجود در بخش‌های اقتصادی کشور را با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی رفع و کشور را در مسیر رشد اقتصادی هدایت کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید بر این که کشور را نمی‌توان تنها با شعار و وعده دادن اداره کرد، بیان داشت: امروز همه مسؤولان بخش‌های مختلف کشور باید در جهت رفاه و آسایش مردم تلاش مضاعف داشته باشند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات