۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۱۴۸۲۳

انتصاب مدیران جدید وزارت امور مسلمین فیلیپین

انتصاب مدیران جدید وزارت امور مسلمین فیلیپین
مدیران جدید وزارت امور مسلمین فیلیپین از سوی رییس‌جمهور این کشور منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم وکیل «جیهان لی پایل» و وکیل «یوسف عباس» مدیران جدید منصوب‌شده کمیسیون ملی مسلمانان فیلیپین(وزارت امور مسلمین) در دفتر مرکزی این کمیسیون حضور یافته و در برابر وزیر امور مسلمین سوگند ياد کردند.

خانم وکیل «لی پایل» به سمت معاون مدیر امور اجرایی کمیسیون ملی مسلمانان فیلیپین و وکیل «عباس» به سمت مدیر دفتر کمیسیون ملی مسلمانان فیلیپین در ناحیه «ویسایاس» منصوب شدند.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین؛ وکیل عباس اهل شهر اسلامی مراوی واقع در میندانائو است و تحصیلات  ابتدایی و متوسطه خود را در مدرسه و کالج «دان سالان» به پایان رسانده و سپس موفق به اخذ مدرک لیسانس هنرهای زیبا با رتبه عالی از دانشگاه «سان کارلوس» شده و تحصیلات حقوق خود را در انستیتو حقوق «سان سباستین» به پایان رسانده است.

وی خدمات دولتی خود را نخست در سمت افسر امور حقوقی وزارت آموزش فیلیپین آغاز و پس از آن از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ میلادی در سمت دادستان عمومی خدمت کرده است. وکیل عباس کار خود در کمیسیون ملی مسلمانان فیلیپین را در سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان رئیس دایره حقوقی دفتر امور مسلمین شعبه «ویسایاس» آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان مدیر آن دفتر برگزیده شد.

خانم وکیل «لی پایل» متعلق به طایفه «تائوسوک» فیلیپین است که در استان‌های «سولو» و شهر «زامبوانگا» اقامت داشته است. او مدرک لیسانس را در رشته مدیریت حقوق از دانشگاه «آته نیو» مانیل با درجه ممتاز دریافت کرده و صاحب مدال‌های ورزشی است./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات