۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۱۵۰۱۰
حجت الاسلام بهشتی نژاد:

حضور مردم در صحنه سبب ناامیدی دشمنان می شود

حضور مردم در صحنه سبب ناامیدی دشمنان می شود
حجت الاسلام بهشتی نژاد با بیان اینکه برپایی مراسماتی نظیر روز قدس وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند این مراسمات برگزار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد، رییس اسبق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمات مهم ملی و مذهبی، گفت: مردم اصفهان همواره در میان صحنه حضور داشته‌اند و این حضور مردم برای دشمنان ناامید کننده و برای کشور بسیار سازنده و مؤثر بوده است.

وی در ادامه افزود: برپایی مراسماتی نظیر روز قدس از جمله وظایف مهم و راهبردی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که دشمنان همواره در تلاش هستند تا این راهپیمایی ارزشمند کم رنگ شده و در نهایت برگزار نشود.

رییس اسبق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز دیگر وظیفه مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که وظیفه بسیار مهمی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام بهشتی‌نژاد با اشاره به فعالیت دیرهنگام سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اصفهان، تصریح کرد: به دنبال شرایط دشوار و پیچیده‌ای که در اصفهان پیش آمد با دستور آیت الله جنتی بنده مسؤولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در اصفهان پذیرفتم، آقای عسکری از همان ابتدای انقلاب در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی حضور داشتند و در حدود ۲۸ سال در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان زحمات بسیاری کشیدند. در همه بزنگاه‌ها و مسائل حساس همه به سراغ شورای هماهنگی می‌رفتند و این نشان دهنده ظرفیت‌های بالای آقای عسکری و دغدغه‌های ارزشمندی است که این چهره انقلابی اصفهان دارد./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات