۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۱۵۳۳۴
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

با داشتن روحیه بسیجی می توان بر تمام مشکلات فائق آمد

با داشتن روحیه بسیجی می توان بر تمام مشکلات فائق آمد
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج ثامن الائمه (ع) این سازمان گفت: با داشتن روحیه بسیجی می توان بر تمام مشکلات کشور فائق آمد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج ثامن الائمه (ع) گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح به جهانیان به اثبات رسیده و روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم در طول چهل سال انقلاب به خصوص هشت سال دفاع مقدس به نظام استکبار نشان داد که این ملت تن به ذلت نمی دهد و باید با تکریم با این ملت صحبت کرد.

وی با بیان اینکه بر همه ما واجب است که در تمامی صحنه ها حضور داشته باشیم و میدان را خالی نکنیم، گفت: در راه خدا به خاطر کمی جمعیت نباید نترسید و محکم و استوار در میدان باشیم تا اسلام سربلند بماند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در تبیین علت نامگذاری بسیج به عنوان شجره طیبه توسط امام خمینی (ره) گفت: اصل و ریشه ی درخت بسیج، ایمان و اعتقاد راسخ مردم است که هیچگاه حوادث نمی تواند این درخت را بلرزاند.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که پیروزی قطعی بسیج در گرو تقوا و حسن عمل است، تصریح کرد: بسیج و نیروهای مسلح با اتکا به ایمان و تقوا همیشه دو هدف یعنی پیروزی یا شهادت را مد نظر قرار دارند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه تفکر بسیجی مربوط به دوره و زمان خاصی نیست، گفت: در زمان رسول ا... به مجرد اینکه نیروهای اطلاعاتی خبر می دادند که دشمن در فکر تهاجم می باشد، بسیج مردمی شکل می گرفت و با تمام وجود به میدان می آمدند.

وی افزود: با وجود این صحنه ها بود که پیامبر توانست نظام اسلامی را مستقر کند یا درکربلا با وجود نیروی اندکی که در کنار امام حسین(ع) بودند همین تعداد افراد با تفکر و روحیه بسیجی و شهادت طلبی، خود را در تاریخ ماندگار کردند و الگوی جاودانه‌ا‌ی برای رهایی از ظلم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در ادامه، ضمن تقدیر از مهدی نهاوندی فرمانده سابق پایگاه بسیج ثامن الائمه(ع) گفت: بسیج سازمان قضایی نیروهای مسلح همیشه در صحنه بوده و در تمامی حوادث در میدان حضور داشته است. 

وی با معرفی ابراهیم حاتمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ایشان از نیروی های ارزشی، دلسوز و پرتوان و خستگی ناپذیر سازمان هستند و امیدوارم در این جایگاه موفق باشند.

در ادامه این مراسم، دکتر محمدرضا صارمی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه با تأکید بر اینکه یک بسیجی باید در تمامی وقایع و حوادث حضور به موقع داشته باشد، تصریح کرد: بسیج مصداق جنود خدا است و این یک افتخار است اما حضور به موقع، بصیرت و زمان شناسی بسیار اهمیت دارد؛کسانی بودند که بعد از قیام امام حسین(ع) بر علیه یزیدیان دست به قیام زدند اما نتوانستند مثل آنهایی که در صحنه کربلا حضور داشتند ابدی شوند.

وی گفت: از ابتدای انقلاب و در صحنه های مختلف مانند حوادث تروریستی، دفاع مقدس و دوران بازسازی، مردم با حضور به موقع خودشان پشت سر ولایت، کاری کردند که امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در ماجرای سرنگونی پهپاد آمریکایی و ماجرای توقیف نفتکش ها به جهانیان به اثبات رسید.

وی پایگاه بسیج سازمان قضایی نیروهای مسلح را یکی از بهترین پایگاه های قوه قضائیه برشمرد و گفت: جناب آقای نهاوندی در طول این سال ها زحمات زیادی کشیدند و این پایگاه در هر برنامه ای، یکی از فعال ترین پایگاه های مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه بود.

صارمی در پایان خاطر نشان کرد: در قوه قضائیه 860 پایگاه مقاومت و قریب به 36 هزار بسیجی مشغول به فعالیت هستند که 14 هزار نفر از آنها در تهران فعال اند.

در این مراسم که ابراهیم حاتمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج ثامن الائمه (ع) سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد،امیر سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش، سردار حاتم عبادی فرمانده دژبان کل سپاه و سردار سیروس صابری جانشین سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و جمعی دیگر از مقامات نظامی و قضایی حضور داشتند.

محمد قمین
ارسال نظرات