۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۱۵۳۴۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد؛

ختم سراسری سوره حمد برای آزادی شیخ زکزاکی

ختم سراسری سوره حمد برای آزادی شیخ زکزاکی
حجت الاسلام صاحبقرانی از برگزاری طرح ختم سوره حمد برای سلامتی و آزادی شیخ زکزاکی از رهبران شیعه در نیجریه خبر داد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، رییس اداره تبلیغات خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری طرح ختم سوره حمد برای سلامتی و آزادی شیخ زکزاکی از رهبران شیعه در نیجریه خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به این که شیخ زکزاکی به عنوان محور مقاومت در نیجریه فعالیت دارند برای ترویج تفکر مقاومت و معرفی این خانواده مقاوم به عنوان الگو‌ برای جامعه و خانواده مسأله ختم سوره حمد را پیشنهاد داده ایم.

حجت الاسلام صاحبقرانی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این طرح و ترویج آن، ابراز کرد: ختم سوره حمد برای همه مردم به سهولت فراهم می شود و مردم تنها به شنیدن اکتفا نکرده و با قرائت و ترویج آن به دیگران در ترویج مکتب اهل بیت(ع) تلاش کنند تا این رهبر شیعه نیز با دعای همه شیعیان آزاد شده و جریان مقاومت با قوت بیشتر پیش رود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به ضرورت حمایت از مبلغ اسلام ناب توسط همه مسلمانان اشاره و بیان داشت: ضرورت حمایت از شیخ زکزاکی به عنوانی کسی که به اسلام کمک می کند، در روایتی از پیامبر(ص) اشاره شده است که مسلمانان باید به حمایت از کسی که مکتب اسلام ناب را در جامعه ترویج و هدایت گری می کند، بپردازند.

وی به حمایت علما و مراجع از این طرح اشاره و  تصریح کرد: علما از جمله حضرت آیت الله علوی گرگانی و حضرت آیت الله جوادی آملی نیز از این طرح حمایت داشته و دعا کردند./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات