۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۱۵۶۳۱
همراه با اهدای جهیزیه به ۱۱۰ زوج نیازمند؛

یازدهمین جشنواره هلهله فرشته ها در قم برگزار شد

یازدهمین جشنواره هلهله فرشته ها در قم برگزار شد
یازدهمین جشنواره هلهله فرشته‌ها به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با اهدای جهیزیه به ۱۱۰ زوج نیازمند و رونمایی از یک جلد کتاب در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشنواره بزرگ هلهله فرشته ها شامگاه شنبه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

در این جشنواره که به مناسبت سالروز ازدواج نورانی حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا(س) برای یازدهمین سال متوالی از سوی هیأت یا زهرا قم به همکاری اداره کل اوقاف قم برگزار شد، جمع کثیری از مردم قم حضور داشتند و از برنامه های متنوعی که برای این مراسم در نظر گرفته شده بود استفاده کردند.

در ابتدای این برنامه حامد شاکر نژاد قاری برجسته قرآن کریم به تلاوت آیات قرآن پرداخت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی استاد سطح عالی حوزه با اشاره به لزوم ورود رسانه ها برای جرأت بخشی به جوانان در امر ازدواج تأکید کرد کرد که البته باید حوزه و دانشگاه نیز برای ترویج فرهنگ ازدواج بسیج شوند.

از جمله حاضران در این نشست می‌توان به آیت الله محسن اراکی رییس مجمع تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم اشاره کرد.

استاد علی اکبر رائفی پور سخنران و نظریه پرداز فرهنگی کشور نیز با اشاره به برخی تلاش ها در جهت تأخیر در ازدواج تصریح کرد: حقیقتا درکنار فیلم و سریال و ورزش و سرگرمی جای شبکه خانواده در تلویزیون خالی است.

در بخشی از این برنامه کتاب «هلهله فرشته ها» به قلم سعید شریف یزدی و علی اکبر حائری ویژه ارائه تکنیک های انتخاب همسر و راه کارهای زندگی خوب بر اساس مکتب اهل بیت(ع) رونمایی شد.

در این برنامه که اجرای آن را به صورت مشترک رسالت  بوذری، سید کاظم احمد زاده و سید محمدرضا حسینیان برعهده داشتند، حاج احمد انسانی، صابر خراسانی و سید مجید بنی فاطمه به مدیحه سرایی و سرود خوانی به مناسبت به این جشن بزرگ پرداختند.

همچنین در این مراسم برای کمک به تأمین جهیزیه 110 زوج نیازمند کمک هایی جمع آوری و پس از تأمین کالاهای اولیه مورد نیاز و ایرانی در اختیار این خانواده ها قرار خواهد گرفت./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات