۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۱۵۷۰۵

تأکید آیت الله صافی گلپایگانی بر رسیدگی مسؤولان و خیران به نیازمندان

تأکید آیت الله صافی گلپایگانی بر رسیدگی مسؤولان و خیران به نیازمندان
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به نیازهای مختلف افراد تحت پوشش بهزیستی، خواستار توسعه خدمات شد و گفت: در همه حال در خدمت به نیازمندان و مردم باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار مدیرکل بهزیستی استان قم با تقدیر و تشکر از خدمات بهزیستی به معلولان و نیازمندان گفت: ای کاش من هم می‌توانستم شریک و همراه شما باشم. بدانید کار در بهزیستی و خدمت به بندگان خدا، بسیار بزرگ و با اهمیت است و موجب اجر و پاداش الهی است و اول کسی که از این خدمات، خوشحال می‌شوند، وجود مبارک حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند.

وی با اشاره به نیازهای مختلف افراد تحت پوشش بهزیستی، خواستار توسعه خدمات شد و بیان داشت: در همه حال در خدمت به نیازمندان و مردم باشید که همه فرزندان حضرت حجت عجّل الله تعالی فرجه الشریف هستند و بدانید که چه کسانی را مورد تفقد قرار می‌دهید مخصوصاً اینکه خدمت در شهر مقدس قم، عش آل محمد علیهم‌السلام، توفیق بزرگی است که باید قدردان این نعمت باشید.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن دعوت از خیرین و نیکوکاران برای کمک و همکاری با بهزیستی، گفت: چنانچه خدمات خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنید، و خیرین کارهای شما را ببینند، به شما اعتماد می‌کنند و بیشتر از گذشته، با شما مشارکت می‌کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به مهدهای کودک بهزیستی و برنامه‌های این سازمان برای تربیت نونهالان عنوان کرد: اینها امانت‌های الهی در دست شما هستند‌، با برنامه‌ریزی دقیق،  در امر تربیت و پرورش این عزیزان با مبانی دینی اهتمام نمایید. ان‌شاء الله خداوند متعال روز به روز بر توفیقات شما بیفزاید.

همچنین در این دیدار کریمی اصل ضمن تشریح عملکرد بهزیستی استان قم، خواستار تشویق خیرین و عموم مردم به همکاری با بهزیستی شد.

وی از حمایت‌های ویژه حضرت آیت الله صافی از برنامه‌های بهزیستی مخصوصاً اداره مستقیم مرکز نگهداری فرزندان بهزیستی حضرت قاسم(ع)، تقدیر و تشکر کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات