۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۱۶۰۸۸

پیام تبریک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت روز خبرنگار
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به اهالی خبر و رسانه تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و سید موسی خادمی، استاندار لرستان در پیامی مشترک هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار متعهد محمود صارمی در میان اوراق تقویم مناسبت های کشور، ارزش و اهمیت خاصی دارد.  

این روز مجالی است برای تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران و دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، فرهیختگانی که به واسطه  آگاهی و شناخت بیشتر از مسائل و ارتباط با اقشار مختلف مردم از یک سو و دستیابی آسان به مسؤولین و تصمیم گیرندگان امور از سوی دیگر، تأثیر چشمگیری بر افکار عمومی و امور جامعه داشته و نقش مهمی در پیشرفت کشور ایفا می کنند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان افزوده شده است: آنچه که در این روز، مهم است و به معنی تداوم راه شهید صارمی تلقی می شود، داشتن دغدغه های انسانی و اسلامی، نوع دوستی، خیرخواهی، قانون گرایی، ترجیح منافع عمومی  ومصالح جمعی بر منافع شخصی و تلاش برای تعالی کشور و تحقق آرمانهای  بلند انقلاب اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان لازم می دانیم با گرامیداشت یاد و خاطره  همه شهیدان اهل قلم، به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی این روز ماندگار را به همه اهالی رسانه و خبر تبریک عرض نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی و استاندار لرستان در پیام مشترک خویش به مناسبت روز خبرنگار افزوده اند: امیدواریم خبرنگاران،  رسانه نگاران و دست اندرکاران عرصه ی اطلاع رسانی در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کشور بیش از پیش موفق باشند./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات