۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۶۰۹۶
حجت الاسلام طباطبایی:

خبرنگاران طلایه داران عرصه قلم و اندیشه هستند

خبرنگاران طلایه داران عرصه قلم و اندیشه هستند
مدیرکل اوقاف لرستان با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی، گفت: هفدهم مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، روز پاسداشت از تلاش های بی وقفه انسان های آگاهی دهنده ای است که با قلم خود در مسیر حق و حقیقت قدم بر می دارند.

وی افزود: خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم، اندیشه و عامل آگاهی دهنده مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه هستند.

حجت الاسلام طباطبایی اظهار داشت: خبرنگاران از آنجایی که به دنبال حقیقت و انعکاس واقعیت ها هستند، همواره شایسته تکریم و تحسین هستند.

وی روز خبرنگار را به تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی تبریگ گفت و ادامه داد: خبرنگاران با پیکار، مبارزه و با سلاح قلم و ایمان خویش برای پایداری اعتقادات و ارزش های دینی و اسلامی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه های نبرد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی با دشمنان در حال مبارزه هستند.

مدیرکل اوقاف لرستان خاطرنشان کرد: تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگارانی که تمام تلاش خود را در راستای شناساندن بقاع متبرکه، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در استان به کار می گیرند، نیازمند قدردانی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات