۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۱۶۵۷۴
رییس سازمان بسیج اساتید کشور:

بسیج راهکارهای علمی و پژوهشی برای رفع مشکلات جامعه ارائه دهد

بسیج راهکارهای علمی و پژوهشی برای رفع مشکلات جامعه ارائه دهد
رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بسیج با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی راهکارهای علمی و پژوهشی برای رفع مشکلات ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مجتبی زارعی، رییس سازمان بسیج اساتید کشور، ظهر امروز در مراسم معارفه رییس بسیج اساتید استان لرستان به نقش بسیج در پیشرفت کشور در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلف برای رفع مشکلات استفاده شود.

وی بسیج را نیرویی مردمی خواند و افزود: بسیج نباید فقط به فکر توصیف مشکلات کشور باشد، بلکه باید راهکارهایی برای رفع این مشکلات ارائه داده و تلاش و پشتکار داشته باشد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: رفع این مشکلات در سایه مدیریت جهادی، روحیه بسیجی و انقلابی و در مقام عمل برطرف می شود.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت نقش آفرینی بسیج برای محرومیت زدایی در جامعه اظهار داشت: بسیج در هر عرصه ای که ورود پیدا می کند همواره موفق است، اساتید بسیج باید از فکر و دانش خود با تلاش و پشتکار برای رفع مشکلات گام بردارند.

زارعی در بخشی دیگر از سخنان خویش به نقش اساتید بسیجی در تربیت جوانانی توانمند و انقلابی اشاره و خاطرنشان کرد: باید توانمندی و استعداد جوانان شکوفا و هدایت شود و از این توانمندی ها برای برطرف سازی مشکلات جامعه بهره مند شد.

وی مسیر حرکت سازمان بسیج کشور را استفاده از ظرفیت های درونی برای رفع مشکلات عنوان کرد و افزود: باید از ظرفیت های علمی و پژوهشی راهکارهای مؤثر برای رفع مشکلات ارائه شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات