۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۱۷۴۵۸
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران دورود خبر داد؛

فعالیت گروهی طلاب در قالب طرح اندیشه ورزان انقلاب

فعالیت گروهی طلاب در قالب طرح اندیشه ورزان انقلاب
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران دورود از فعالیت طلاب در گروهی با عنوان اندیشه ورزان انقلاب یاد کرد و گفت: مبانی فکری رهبری در این گروه تبیین می شود.

سمیرا لک، معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(ع) دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به بیان فعالیت های فرهنگی پرداخت و بیان داشت: از بین طلاب و دانشجویان فعال شهرستان دورود گروهی با عنوان اندیشه ورزان انقلاب تشکیل شده است.

وی هدف از تشکیل این گروه را تبیین و ترویج اهداف و آرمان های انقلاب و حرکت در مسیر ولایت و انقلاب عنوان کرد.

لک در ادامه خاطرنشان کرد: در این گروه مبانی فکری رهبر معظم انقلاب به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب توسط اساتید حوزه بررسی می شود.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول دورود از تدریس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن از مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در تدریس این کتاب یک ساعت مباحثه بین طلاب و دانشجویان برگزار می شود و ساعتی دیگر به تدریس کتاب پرداخته می شود.

وی تشکیل کلاس تحت عنوان تعلیم تربیت اسلامی کودکان در مدرسه علمیه خواهران دورود خبر داد و افزود: این کلاس آموزشی الگوی شهرستان صورت گرفته و مورد استقبال مادران قرار دارد.

لک بیان داشت: ثبت نام دانش آموزان مدرسه شهید مطهری و تشکیل کلاس روانخوانی قرآن توسط مربیان طرح شهید بهنام از دیگر برنامه های فرهنگی موفق در مدرسه علمیه خواهران دورود است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات