۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۱۷۵۱۶
شامگاه گذشته؛

۱۵ طلبه اندیمشکی معمم شدند

۱۵ طلبه اندیمشکی معمم شدند
۱۵ طلبه اندیمشکی با حضور آیت الله موسوی جزایری معمم شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس امام جعفرصادق (ع) و بقیه الله اندیمشک، شامگاه گذشته در مسجد سیدالشهدای کوی فرهنگیان اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم با قرائت قرآن و مداحی همراهی بود، حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک ضمن خیرمقدم گویی به حاضران به فعالیت‌های فرهنگی طلاب و روحانیت و جایگاه مدارس علمیه شهرستان اشاره کرد.
                              پ/۱۵ طلبه اندیمشکی به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند
در ادامه نیز آیت الله موسوی جزایری، با تشریح ویژگی‌های عالم ربانی عنوان داشت: عالم ربانی کسی است که برای خدا حرکت و درس را فرا می‌گیرد و به خاطر خدا به مردم خدمت می‌کند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه حوزه علمیه مجتهدپرور است، خاطرنشان کرد: معنای معمم شدن این است که ما طی مراحلی که درحوزه درس خواندیم این شایستگی رو پیدا کردیم که جوابگوی مسائل دینی ومعارف الهی شویم.
                               پ/۱۵ طلبه اندیمشکی به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند
پیش از اجرای مراسم عمامه گذاری از زحمات حجت الاسلام خادمی، معاون پیشین تهذیب مدرسه امام جعفرصادق (ع) از لحاظ پیگیری‌ها و تلاش‌ها درراستای برنامه‌های اخلاقی وتربیتی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و به عنوان معاونت جدید پژوهش مدرسه منصوب شدند.

در پایان نیز ۸ طلبه از مدرسه بقیه الله و ۷ طلبه از مدرسه امام جعفرصادق (ع) به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات