۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۱۸۰۷۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

اعزام مبلغان مناطق محروم و روستایی به مشهد

اعزام مبلغان مناطق محروم و روستایی به مشهد
حجت الاسلام علیزاده از اعزام مبلغان روحانی متاهل مناطق محروم و روستایی استان خوزستان به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.
حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام مبلغان روحانی متاهل مناطق محروم و روستایی استان خوزستان به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد و گفت: مبلغان طرح هجرت و غیر هجرت معاونت تبلیغ حوزه، مرکز خدمات حوزه و تبلیغات اسلامی استان خوزستان، دفتر تبلیغات اسلامی و اوقاف با داشتن شرایط مجتمع ولایت وابسته به مرکز خدمات به سفر مشهدمقدس عازم شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مدت زمان اردو ۴ روزه است، بیان داشت: داشتن کد مرکز خدمات فعال، عدم استفاده از مجتمع ولایت، تلبس دائم و فعالیت فرهنگی موثر در مناطق محروم جزء شرایط اعزام مبلغان روحانی به همراه خانواده است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه مهلت نام نویسی پایان یافته، اما به تمدید آن تا ۱۸ شهریور ادامه دادیم، خاطرنشان کرد: زمان اعزام ۶ ماهه دوم سال ۹۸ و براساس اعلام از جانب مجتمع ولایت است و مبلغان یا خانواده‌های مبلغانی که تاکنون به مشهدمقدس عازم نشدند و از مجتمع ولایت استفاده نکردند در اولویت قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با طرح سرباز روحانی عنوان داشت: هم اکنون دور‌ه های مرتبط در حال برگزاری است که تا سه روز آینده به پایان خوهند رسید.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه صد طلبه در طرح سرباز روحانی شرکت کردند، اظهار داشت: بنا است این تعداد به عنوان سرباز روحانی در مدارس به فعالیت‌های تبلیغی بپردازند./۹۴۵۶/ت303/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 10
حاتم شرفی
ارسال نظرات