۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۱۸۲۰۰

برگزاری طرح ضیافت علوی ۱۴ هزار نفری در شهرستان اندیمشک

برگزاری طرح ضیافت علوی ۱۴ هزار نفری در شهرستان اندیمشک
حجت الاسلام آذرافروز از برگزاری طرح ضیافت علوی ۱۴ هزار نفری در اندیمشک و حضور فعال طلاب مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان در پخت و پز غذا خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری طرح ضیافت علوی ۱۴ هزار نفری در اندیمشک خبر داد و گفت: تشکل‌های فرهنگی شهرستان تصمیم به اطعام ۱۴ هزار نفر در شب عید غدیر کردند و در این میان همه هزینه‌ها به صورت خودجوش از سوی مردم جمع آوری شد.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان بیان داشت: برای نخستین بار توانستیم طرح ضیافت علوی را به صورت گسترده برگزار کنیم هر چند که ترس از ناتوانی در برگزاری داشتیم.

حجت الاسلام آذرافروز با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس در روز عید غدیر میان مردم توزیع شد، افزود: حدود ۵ هزار پرس غذا نیز در مناطق ۲۰ گانه شهرستان و بی بضاعت و محروم پخش شد؛ از سوی دیگر برای تجلی عظمت غدیر در نزد مردم، پخت در فضای باز صورت گرفت.

وی ادامه داد: طلاب مدرسه حضور چشمگیری در بحث آشپزی، خدماتی و مسائل فرهنگی داشتند و با راه اندازی غرفه‌های فرهنگی و بازسازی واقعه غدیر بیش از پیش توانایی‌های خود را نشان دادند.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان به استقرار یک تیم عروسکی برای کودکان و نوجوانان و نورافشانی ویژه عید غدیر اشاره کرد و گفت: امسال اهالی شهرستان اذعان داشتند که بزرگترین عملیات فرهنگی مردمی در طول تاریخ را مشاهده کردند و در آن نزدیک به ۱۲ هزار نفر در محل برگزاری طرح ضیافت علوی بهره‌مند شدند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات