۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۱۸۳۳۳
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد مصمم است

آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد مصمم است
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی سیاسی دانستن اقدامات آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد را شوخی دانست و گفت: آیت الله رئیسی محکم در مسیر مبارزه با فساد ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه، جماعات، اساتید و مبلغان حوزه علمیه اصفهان به مناسبت روز جهانی مسجد و گرامیداشت علامه مجلسی، در جمع خبرنگاران پیرامون اقدامات اخیر قوه قضاییه در مقابله با فساد و مواضع برخی افراد مبنی بر سیاسی بودن این اقدامات، گفت: اینگونه مواضع کم لطفی به قوه قضاییه است. هرکسی در این کشور کار خوبی انجام داد باید قدردان زحماتش باشیم.

وی در ادامه افزود: با اطلاع می‌گویم و آقای رئیسی هم اعلام کرده است که در مسیر مبارزه با فساد هم دولت با ما همراه است هم مجلس شورای اسلامی، امروز باید همه تلاش کنیم تا فساد ریشه کن شود و باید بحث‌هایی نظیر اینکه این کار مربوط به دولت است یا مربوط به قوه قضاییه است را کنار بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار را باید برای رضای خداوند انجام داد، تصریح کرد: شهید میثمی که از شهدای اصفهان هستند می‌گفت باید پای هر عملیاتی بخورد ساخته شده توسط خداوند. آیت الله رئیسی محکم در مسیر مبارزه با فساد ایستاده است و برخی حرف‌هایی که زده می‌شود بیشتر شوخی است و باید همه بدانند وی و قوه قضاییه مصمم هستند تا فساد را از بین ببرند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0