۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۱۸۵۸۹
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

عاشوراییان در برابر تحریم و محاصره دشمنان تسلیم نمی شوند

عاشوراییان در برابر تحریم و محاصره دشمنان تسلیم نمی شوند
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: مهمترین پیام واقعه عاشورا آن است که از تحریم و محاصره اقتصادی، نظامی و تبلیغاتی نترسیم و تسلیم نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، امروز در حاشیه همایش بزرگ رهروان زینبی ویژه مدیران، مبلغان، اساتید و معاونین حوزه های علمیه خواهران استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تبیین مهمترین پیام عاشورا پرداخت و گفت: در حال حاضر آمریکا و امثال او با سه اهرم به مظلومان فشار می آورد.

وی افزود: نخست تحریم اقتصادی است؛ در واقعه عاشورا دشمنان آب را بر کاروان امام حسین(ع) تحریم کردند اما اباعبدالله الحسین(ع) و یاران گرامی حضرت تشنگی را تحمل کردند اما زیر بار تسلیم نرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی دیگر اهرم دشمنان امروز را جنگ یا محاصره نظامی بیان کرد و ادامه داد: امام حسین(ع) در روز عاشورا به ما درس دادند که هرگز از محاصره نظامی دشمن نباید ترسید چرا که تعداد عاشوراییان در مقابل ارتش 30 هزار نفره دشمن تنها 72 نفر بودند اما با شجاعت به نبرد با دشمنان اقدام کردند.

رییس ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: یکی دیگر از اهرم های دشمنان امروز تبلیغات بین المللی است؛ تبلیغاتی که در واقعه کربلا نیز رخ داد این بود و گفتند امام حسین(ع) از حکومت به حق یزید علیه او خروج کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین پیام واقعه عاشورا به ما این است که از تحریم و محاصره اقتصادی، نظامی و تبلیغاتی نترسیم و تسلیم نشویم./813/ت310/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات