۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۱۸۷۳۶
آیت‌الله علما:

مشکلات اقتصادی با مدیریت صحیح ثروت‌‌های کشور حل می‌شود

مشکلات اقتصادی با مدیریت صحیح ثروت‌‌های کشور حل می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید ثروت‌های کشور را خوب مدیریت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار داشت: هفتم اول محرم با توجه به هدف والای قیام حضرت امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان هفته احیای این فریضه الهی نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه فراهم کردن کسب و کار برای جوانان را بالاترین معروف دانست و گفت: همت بلند مایه رشد و ترقی می‌شود، امروز ایران در دنیا به عنوان کشوری قدرتمند شناخته‌ شده است، این اقتدار اشتیاق کار و فعالیت را بیشتر می‌کند چون «ما می‌توانیم»، با وجود تحریم‌ها توانسته‌ایم بر مشکلات فائق آئیم.

وی به پتانسیل‌های بالقوه استان کرمانشاه در زمینه کشاورزی و دامداری اشاره کرد و گفت: کرمانشاه با وجود 900 هزار هکتار زمین دیم استعدادهای فراوانی در زمینه آب و خاک دارد، چهار فصل امکان کشت و کار در این استان وجود دارد.

آیت الله علما اقتصاد و فرهنگ را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: برای حل مشکلات اقتصادی استان باید ثروت‌های بالقوه را خوب مدیریت کرد باید جوانان همت کنند و از سرمایه‌ها و زیرساخت‌های استان استفاده کنند.

وی با اشاره به امکانات استان‌، گفت: نگاه‌ خود به داشته‌های داخل استان معطوف کنیم از ظرفیت‌های استانی بهینه استفاده را ببریم./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات