۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۱۹۱۰۱
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «عدالت اجتماعی در اسلام»

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «عدالت اجتماعی در اسلام»
نسخه الکترونیکی کتاب «عدالت اجتماعی در اسلام» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «عدالت اجتماعی در اسلام» اظهار داشت: عدالت اجتماعی از مقوله‌های اساسی و سرنوشت‌سازی است که همه مکاتب دربارة آن، نظر داده‌اند.

وی گفت: آنچه که در اسلام در این‌باره آمده، طرح عمیق و گسترده‌ای است که همه جنبه‌های زندگی بشر را در بر می‌گیرد و مسیر عدالت را در راه تکامل انسانی به کار می‌گیرد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: شهید سید قطب، از متفکران شهیر اسلامی، حدود نیم قرن قبل، طرح عدالت اجتماعی را از نگاه اسلام به تصویر کشیده است، اثر حاضر تفکرات ایشان را در این مقوله تبیین می‌کند. ترجمه کتاب را دو استاد بزرگوار انجام داده‌اند گرفته و توضیحات مفید آنان، در بخش پایانی کتاب، بر ارزش محتوایی آن افزوده است.

وی به معرفی کتاب «عدالت اجتماعی در اسلام» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته سید قطب است که در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «عدالت اجتماعی در اسلام» با ۴۷۲ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۲ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS به صورت رایگان منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۲/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات