۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۲۰۳۲۲

حضور پررنگ طلاب مدرسه علمیه قائم حمیدیه در مواکب حسینی

حضور پررنگ طلاب مدرسه علمیه قائم حمیدیه در مواکب حسینی
حجت الاسلام ساکی با اشاره به برپایی بی شمار مواکب حسینی در شهرستان حمیدیه، گفت: طلاب در مواکب حضور و فعالیت‌های فرهنگی و خدمت رسانی به زائران را از سر می‌گیرند.
حجت الاسلام احمد ساکی، مدیر مدرسه علمیه قائم حمیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه کلاس‌های درس و بحث از امروز آغاز شدند، اظهار داشت: برخی طلاب معمم در خارج از کشور و شهرستان، فعالیت‌های مرتبط با دهه اول محرم را اجر کردند که در این باره ۲ طلبه به استان بصره عراق اعزام شدند.

مدیر مدرسه قائم حمیدیه با اشاره به برپایی بی شمار مواکب حسینی در شهرستان عنوان داشت: طلاب در مواکب حضور و فعالیت‌های فرهنگی و خدمت رسانی به زائران را از سر می‌گیرند ضمن اینکه در موکب بزرگ شهرستان که در مرز چذابه برپا خواهد شد، طلاب غیرمعمم با حضورشان در مواکب فعالیت‌های تبلیغی را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام ساکی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید در چهارشنبه (۲۷ شهریورماه) و یا شنبه (۳۰ شهریورماه) خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این باره بنابر دعوت از حضور نماینده ولی فقیه استان است، ناگفته نماند ۵ نفر با مدرک تحصیلی متوسطه دوم پذیرش شدند هر چند در مقطع متوسطه اول، تعداد ثبت نامی‌ها به حد نصاب نرسیدند.

وی بیان داشت: برای ۵ نفر پذیرش شده اکنون درگیر پروسه کار‌های اداری هستیم؛ زیرا که اسم مدرسه برای پذیرش طلاب در سیستم ثبت نشده بود و تاکنون پذیرش شان قطعی نشده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات