۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۶۲۰۷۰۶
با حضور آیت الله علم الهدی،

همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد

همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد
همایش تکریم از خادمان اربعین حسینی با حضور آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و خادمان حسینی از کشور عراق در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش تکریم از خادمان اربعین حسینی با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، مسؤولان استانی و موکب داران و خادمان حرم حسینی از کشور عراق امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم باشکوه حسین اکبری، رئیس کمیته فرهنگی همایش؛ شیخ البطحاء و کریم بدر از نمایندگان موکب داران عراقی به ایراد سخن پرداخته و خدمت به زائران حسینی را مایه افتخار خود بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم و دولت عراق گفت: مهمان نوازی مردم عراق و همکاری دولت عراق زمینه خلق چنین حرکت با عظمتی را به وجود آورده اند بر همه ما و وظیفه همه زائران اباعبدالله(ع) است که قدردان زحمات آن ها باشند گرچه مردم و دولت عراق این خدمات گسترده و بی نظیر را برای عشق به اباعبدالله(ع) انجام می دهند و توقع تشکر ندارند اما ما باید خدمات مشابه و حتی بیشتر را به زائران عراقی در مشهد ارائه دهیم.

مداحی و روضه خوانی توسط مداحان و ذاکران از کشور عراق و نیز کشور ایران از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود./864/پ210/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات