۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۲۱۳۸۲

میز خدمت اداره کل اوقاف خراسان رضوی افتتاح شد

میز خدمت اداره کل اوقاف خراسان رضوی افتتاح شد
میز خدمت اداره کل اوقاف خراسان رضوی با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین اوقاف استان افتتاح شد و فعالیت دائمی خود را جهت تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، میز خدمت اداره کل اوقاف خراسان رضوی با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین اوقاف استان افتتاح شد و فعالیت دائمی خود را جهت تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع آغاز کرد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده در مراسم افتتاح میز خدمت اداره کل اوقاف خراسان رضوی بیان کرد: ممکن است افراد در زمینه وقف سوالاتی چون تغییر کاربری ملک وقفی و یا در خصوص ملک وقفی استیجاری داشته باشند لذا ضرورت میز خدمت ضروری به نظر می رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: میز خدمت با استفاده از افراد مجرب در زمینه فعالیت های اوقاف باید ضوابط و دستورالعمل ها را به مراجعه کنتدگان توضیح دهد.

وی با ببان اینکه اکنون هیچ مشاوره ای در این بخش وجود ندارد؛ اظهار داشت: میز خدمت علاوه بر تسهیل ارتباط بین ارباب رجوع و بخش های مختلف ادارات، می تواند افراد مراجعه کننده در خصوص فعالیت های اوقاف را راهنمایی کند.

حجت الاسلام احمدزاده با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در میز خدمت؛ گفت: تلاش شود افراد در بدنه اداری نچرخند و کارشان تسهیل شود.

وی گره باز کردن از کار مردم را بسیار ارزشمند دانست و افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: کسی که در رفع گرفتاری برادر مومن خود تلاش کند گویا خداوند را صدها سال عبادت کرده در حالی که روزها روزه بوده است و شب ها نماز می خوانده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: وقتی شما به عنوان میز خدمت تلاش می کنید تا فرد مراجعه کننده حقوق وقف را به نحو شایسته ای ادا کند، این حدیث شامل حال شما نیز می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: خدمت رسانی در میز وقف موجب ارتقا رضایتمندی ارباب رجوع در بخش پاسخگویی به مردم باشد.

حجت الاسلام احمد زاده بر همکاری معاونین و روسای ادارات مشهد با این میز تاکید کرد و اظهار داشت: با همکاری ادارات ضعف های احتمالی در کمترین زمان ممکن رسیدگی و پاسخگویی لازم داده می شود.

وی در ادامه بیان کرد: میز خدمت تنها به معنای پاسخ مثبت به مراجعه کننده نیست، گاهی اوقات منع قانونی در درخواست مراجعه کننده وجود دارد که البته همان منع قانونی باید با یک زبان ملایم بیان شود./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات