۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۲۱۴۲۲
به مناسبت آغاز سال تحصیلی صورت می گیرد؛

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان
کوهی رستمی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان خبر داد.
منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک آغاز سال تحصیلی عنوان داشت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی از سه شنبه (۲ مهر) در همه کتابخانه‌های عمومی خوزستان انجام می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۷ تا ۱۸ فردا، برای عضویت و استفاده از خدمات و برنامه‌های کتابخانه‌ها با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند.

 کوهی رستمی اظهار داشت: علاقه‌مندان با ارائه یک قطعه عکس و تکمیل فرم عضویت می‌توانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان در بیایند.

وی با بیان اینکه عضویت در کتابخانه‌های عمومی نهاد به صورت رایگان است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع ۲۲۴ کتابخانه عمومی در سطح استان، ۱۶۴ باب بصورت کتابخانه عمومی نهاد طرح عضویت رایگان را انجام می‌دهند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: در کتابخانه‌های عمومی نهاد، برنامه‌های فرهنگی از جمله نشست‌های نقد و بررسی و جمع خوانی کتب، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی، نشست‌های قصه خوانی و شعرخوانی، نشست‌های کتابخوان کتابخانه‌ای و مدرسه ای، شاهنامه خوانی و نمایشنامه خوانی برگزار می‌شود./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات