۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۲۱۶۴۷
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

طلاب با تقویت باورهای دینی مردم با غارتگران ایمان مقابله کنند

طلاب با تقویت باورهای دینی مردم با غارتگران ایمان مقابله کنند
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه طلاب پس از کسب مدارج علمی به شهرهای خودشان هجرت کنند، گفت: طلاب با تقویت باورهای دینی مردم با غارتگران ایمان مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین انصاریان استاد حوزه علمیه، شب گذشته در بیت الزهرا(س) گفت: کسی که بتواند نیاز نیازمندی را رفع کند اما این کار را انجام ندهد چنین شخصی مرید ابلیس است.

وی افزود: ابلیس نسبت به خودش بخل ورزید اگر او اهل سخاوت بود به طور قطع در بهشت ساکن می شد؛ خداوند در قرآن کریم به شدت از بخل ورزی بیزاری می جوید.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان بیان داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: چرا عده ای نمی روند دین شناس شوند و با برگشتن به وطن مردم را با دین آشنا کنند؛ طلاب زمانی که درسشان به حد کافی رسید باید به شهرهای خودشان برگردند و مبلغ دین باشند.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: امروز دشمنان و در راس آنان صهیونیست خبیث با ساختن برنامه های مستهجن و شبهه ناک ماهواره ای در حال به غارت بردن دین مردم هستند؛ مگر جهان تشیع چند مرجع تقلید نیاز دارد که طلاب پس از تحصیل علوم حوزوی به شهرهای خودشان رجوع نمی کنند تا با تبلیغ دین شبهات موجود را پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه انسان اخلاق مدار هرگز در برابر بی احترامی دیگران عکس العملی نشان نمی دهد که نشان دهنده بی اخلاقی باشد، گفت: انسان خودساخته در برابر رفتار زشت و خوب دیگران نسبت به خودش غضبناک و یا خوشحال نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به اینکه منیت و خودبرتر بینی اوج بی اخلاقی است، بیان داشت: انسان مومن هرگز رابطه اش را با کسی قطع نمی کند؛ مومن هرگز منیت ندارد و به دیگران احترام می گذارد.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: انسان مومن در اوج اخلاق مداری به شدت از اعضا و جوارحش مراقبت می کند تا مبدا گناهی از آنان سر بزند./813//202/خ

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات