۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۲۰۷۴
با حضور آیت الله ری شهری؛

آیین معرفی تفسیر سوره برائت رهبر معظم انقلاب در مشهد برگزار شد

آیین معرفی تفسیر سوره برائت رهبر معظم انقلاب در مشهد برگزار شد
آیین معرفی تفسیر سوره برائت رهبر معظم انقلاب با حضور آیت الله ری شهری در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین معرفی تفسیر سوره برائت رهبر معظم انقلاب امروز با حضور آیت الله محمدی ری شهری، نماینده مجلس خبرگان رهبری و اساتید حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

خوراکیان، مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: این دفتر با هدف تدوین و انتشار آثار رهبری و تنظیم منظومه محتوایی و افکار و اندیشه رهبری از دهه ۷۰ آغاز به کار کرد و از سال 85 نیز این دفتر در مشهد ایجاد شد که در ابتدا خدمات فرهنگی را ارائه می داد اما به تدریج اسناد، خاطره های  شفاهی رهبری و نیز برنامه هایی با محوریت اندیشه و آثار رهبری به ویژه در بحث قرآن و حدیث را برگزار کرد.

وی در خصوص کتاب تفسیر سوره برائت رهبری، اظهار کرد: این تفسیر در سال های 50 و 51 توسط رهبری انجام شده بود و با جمع آوری دست نوشته های شاگردان ایشان این کتاب تدوین شد و در چند مرحله مورد بازخوانی قرار گرفت.

گفتنی است، در این مراسم آیت الله محمدی ری شهری، نماینده مجلس خبرگان رهبری؛ حجت الاسلام والمسلمین فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و حجت الاسلام علی خیاط، استاد دانشگاه رضوی به نقاط قوت این تفسیر اشاره کرده و پیشنهادهایی را در جهت تکمیل این کتاب ارائه دادند همچنین در پایان این مراسم از متولیان این پروژه تقدیر شدند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
خوب بود از جلد کتاب یه تصویری می گذاشتید و ناشر کتاب را معرفی می کردید
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
آیا متن دیجیتال این کتاب موجود هست ؟
1
0