۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۶۲۲۵۵۱
حجت الاسلام قاسمی:

پافشاری بر شعار‌های اصیل انقلاب، راه مقابله با توطئه دشمنان است

پافشاری بر شعار‌های اصیل انقلاب، راه مقابله با توطئه دشمنان است
امام جمعه موقت ساری گفت: مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها نمی‌تواند موجب فاصله گرفتن مردم از انقلاب و آرمان‌های نظام شود.
حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به ناکامی دشمن در فشار حداکثری به ملت ایران، گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت علیرغم همه تهدید‌ها و فشار‌های حداکثری خود علیه ملت ایران در برابر ایستادگی و مقاومت مردم ما شکست خورده است.
 
وی با بیان این که دشمن نمی‌تواند با فشار و تحریم، ملت ایران را از ارزش‌های انقلاب جدا کند، افزود: دلبستگی ملت بزرگ ایران به شعار‌های اصیل انقلاب علیرغم همه فشار‌های دشمن بیشتر شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پایبندی و دلبستگی ملت بزرگ ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در این چهار دهه اخیر به وضوح مشخص شده است، خاطرنشان کرد: فشار‌های اقتصادی سال‌های اخیر از سوی دشمن، موجب تقویت وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران شده است.
 
حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که امروز پافشاری بر شعار‌های انقلابی یکی از مهم‌ترین راه‌های شکست توطئه‌های دشمنان است، تصریح کرد: فشار‌های حداکثری در حوزه اقتصادی با هدف فاصله گرفتن مردم از شعار‌های انقلاب صورت می‌گیرد که ملت بزرگ ایران این توطئه دشمن را با ایستادگی و مقاومت خود خنثی کرده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها نمی‌تواند موجب فاصله گرفتن مردم از انقلاب و آرمان‌های نظام شود، بیان داشت: امروزو با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران مقتدرانه و هوشمندانه در عرصه دفاع از نظام حضور دارند.
 
امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که تجربه چهل ساله ثابت کرده تنها راه شکست توطئه دشمنان علیه کشورمان، ایستادگی و مقاومت است، خاطرنشان کرد: هر گونه وا دادگی موجب افزایش فشار دشمن بر کشورمان خواهد شد.
 
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که کارزار فشار حداکثری که امروز مقامات آمریکایی از آن علیه ملت ایران استفاده می‌کنند با هدف نابودی انقلاب اسلامی آغاز شده است، بیان داشت: آنچه دولتمردان آمریکایی از دوستی خود با ملت ایران یاد می‌کنند، دروغی آشکار و با هدف گمراه کردن افکار عمومی صورت می‌گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران فریب این حرف‌های پوچ و توخالی دولتمردان آمریکایی را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: این ملت در مسیر تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی ثابت مقدم و پیشگام هستند و این فشار‌ها تأثیری در اراده ملت ما نخواهد داشت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات