۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۶۲۳۵۲۰

بررسی عملکرد شورای عالی حوزه های علمیه در جلسه جامعه مدرسین

بررسی عملکرد شورای عالی حوزه های علمیه در جلسه جامعه مدرسین
دبیر و اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه با حضور در جلسه جامعه مدرسین، با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این شورا، به سؤالات رییس و اعضای جامعه مدرسین پاسخ دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، دبیر و اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه عصر امروز با حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این شورا به سؤالات رییس و اعضای جامعه مدرسین پاسخ دادند.

در این جلسه که به ریاست آیت‌الله یزدی برگزار شد، ابتدا آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری به‌عنوان دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، با گرامیداشت ياد نام آیت‌الله محمد مؤمن(ره) و حضرات آيات دیگری که در شش دوره قبلی دبیر شورا بوده‌اند، روند شکل‌گیری شورای عالی حوزه‌های علمیه را از آغاز تا دوره هفتم به‌اختصار يادآور شد.

دبیر دوره هفتم شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه گزارشی جامع از برنامه‌ها و فعالیت‌های دوره هفتم این شورا به جامعه مدرسین حوزه ارائه کرد.

پس از ارائه گزارش مبسوط آیت‌الله بوشهری، اعضای جامعه مدرسین به بحث و بررسی درباره گزارش و مسائل موردنظر پرداختند و با توجه به محدوديت وقت، ادامه بحث و بررسی به جلسات آينده موکول شد.

در این جلسه مقرر شد اعضای جامعه مدرسین در جلسه آينده پس از شنيدن گزارش اجرايی حوزه‌های علميه سراسر کشور که توسط آيت‌الله اعرافی ارائه می‌شود، بحث و بررسی درباره مسائل و موضوعات مهم ستاد و صف حوزه‌های علميه را پی بگيرند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
این موضوع که جامعه مدرسین اقدامات شورای عالی را بررسی کند دارای ابعاد مثبت است.
2
0