۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۲۳۸۲۸
به کمک خیران؛

۶۰ زائراولی به کربلای معلی اعزام شدند

۶۰ زائراولی به کربلای معلی اعزام شدند
حجت الاسلام معظم زاده گفت: توانستیم ۶۰ طلبه و غیرطلبه که برای نخستین بار قصد زیارت کربلا را داشتند، با کمک خیران و مؤمنان حمایت و اعزام کنیم.
حجت الاسلام حسین معظم زاده، دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه از ۴ روز پیش بحث اسکان عمومی طلاب را اعلام کردیم، خاطرنشان کرد: از آن روز تاکنون اسکان طلاب از سراسر کشور را داشتیم هر چند که مراجعه کنندگان بیشتر به صورت خانوادگی بودند.

دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه امام خامنه‌ای اهواز با بیان اینکه ۴ مَدرَس را برای طلاب و خانواده هایشان آماده کردیم، بیان داشت: برای طلاب چه خواهر و برادر که به صورت گروهی قصد زیارت اربعین را دارند، سالن اجتماعات آماده شده است؛ از سوی دیگر برای زائران پذیرایی و غذای میان راهی تهیه و در اختیارشان قرار می‌دهیم.

حجت الاسلام معظم زاده با بیان اینکه یکی از خانواده‌های طلاب عهده دار پخت و پز غذا برای زائران اسکان یافته در حوزه است، تصریح کرد: طلاب و غیرطلابی که از سوی یکی از روحانیت معرفی شوند، امکان اسکان در مدرسه را دارند هر چند که برخی مراجعه کنندگان تنها خانواده‌های طلاب بودند که باز هم مورد پذیرایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری خیران و مؤمنان بحث طرح زیارت اولی‌ها را پیاده سازی کردیم، افزود: در این باره توانستیم ۶۰ طلبه و غیرطلبه که برای نخستین بار قصد زیارت کربلا داشتند، را با کمک خیران و مؤمنان اعزام کنیم.

دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه امام خامنه‌ای اهواز اظهار داشت: در بحث پخت و پز برای زائران، مرکز مدیریت همکاری بسیاری داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات