۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۲۴۰۰۵
حجت الاسلام احمد زاده:

درس بزرگ مکتب سیدالشهدا مقاومت است

درس بزرگ مکتب سیدالشهدا مقاومت است
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همه ما این سربلندی و عزت را مدیون خون شهدا هستیم و این عزت به برکت راه ابا عبدالله الحسین(ع) است که باید یاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد احمد زاده،  مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در موکب امام رضا (ع) و در جمع عزاداران اربعین حسینی در کربلای معلی با اشاره به آیه "یا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُم"ْ بیان کرد: ما باید نعمت های خدا را یاد کنیم، همین نعمت مقاومت و نعمت عزت و سربلندی که به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه ولی فقیه حاصل شده است.

وی افزود: همه ما این سربلندی و عزت را مدیون خون شهدا هستیم و این عزت به برکت راه ابا عبدالله الحسین(ع) است که باید یاد کنیم و گفته شود.

حجت الاسلام احمد زاده با بیان اینکه مقاومت درس مکتب اهل بیت (ع) است افزود: وقتی که ایران نفتکش انگلیسی با آن همه اقتدار در طول تاریخ را توقیف کرد، انگلیس به ذلت افتاد و در مقابل مکتب اباعبدالله(ع) ذلیل شد.

وی در ادامه گفت: پادشاه سعودی گفته بود که جنگ را به داخل ایران می کشیم اما اسوه های مقاومت و ایستادگی یمن با دست خالی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در مقابل پیشرفته ترین موشک های آمریکایی ها ایستادگی کردند و دشمن را به زانو درآوردند.

حجت الاسلام احمد زاده با بیان این که ایران کشور مقاومت و ایستادگی به جهان معرفی شده و این از افتخار همه ما است که ایرانی هستیم، اظهار کرد: آیت الله العظمی سیستانی علیه جهاد با داعش به تبعیت از مقام معظم رهبری فتوا دادند و ثمره این جهاد این است که اکنون خون شهدای ایرانی، عراقی، افغانستانی و پاکستانی به هم آمیخته شده و این کشور نجات پیدا کرد و ما باید این نعمت را قدر بردانیم.

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی با بیان اینکه اتحاد جمعیت اسلام در کشور ما از نعمت های خداوند است گفت: لَئِن شَکَـرتُم لَاَزیدَنَّکُم، ما باید شکر کنیم تا نعمت زیاد شود و روز به روز به عزت مکتب سید الشهدا(ع) افزوده می شود.

وی با بیان اینکه ما لحظه لحظه مدیون شهدا هستیم که جان خود را تقدیم کردند، گفت:  شهدا با نثار جان خود در راه ابا عبدالله(ع) گام نهادند و ما باید در مقابل خانواده این شهدا تمام قامت بایستیم .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه وقتی امام زمان(عج) تشریف بیاورند، ما چه قدر خودمان را آماده کرده ایم که در رکاب ایشان باشیم؟ گفت: کسی که در اعتقادات به ولی فقیه و نایب امام عصر شک داشته باشد، به وقتش نمی تواند یاری کند./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
پروردگار به لایه های گوناگون هوای نفس آدمی اشراف کامل دارد
1
0
ناشناس
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
مکتب امام حسین پیام مقاومت برا ستکبار و عدم سازش و ظالم است
1
0