۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۲۵۳۸۰
حجت الاسلام مهدوی راد:

۱۳ آبان، نقطه عطف در تاریخ حرکت انقلاب اسلامی است

۱۳ آبان، نقطه عطف در تاریخ حرکت انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام مهدوی راد با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، گفت: ۱۳ آبان سرآغاز و نقطه عطف در تاریخ حرکت انقلاب اسلامی و ادامه پیروزی آن بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مهدوی راد، دبیر ستاد گرامیداشت یوم ۱۳ آبان در خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مذکور در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه مقاومت، ایستادگی و زیربار ظلم نرفتن سرچشمه پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرشان کرد: ۱۳ آبان سرآغاز و نقطه عطف در تاریخ حرکت انقلاب اسلامی و ادامه پیروزی آن بود، چنین حرکتی باید با تمام وجود استمرار یابد و آمریکا و ایادی داخلی و خارجی، سلطه مجدد استکبار بر ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

دبیر ستاد گرامیداشت یوم ۱۳ آبان در خوزستان با بیان اینکه دشمنی دشمنان پیش و پس از انقلاب با ملت ایران را فراموش نمی‌کنیم، تصریح کرد: مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از میدان شهدا تا حسینیه اعظم اهواز با حضور اقشار مختلف و پرسنل ادارات و ارگان‌ها و سخنرانی سردار غیب پرورساعت ۹:۳۰ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی راد بیان داشت: ۱۳ آبان، حرکت دانش آموزی نیست بلکه روز ملی مبارزه با استکبار است؛ پس باید نگاهی همچون ایام الله ۲۲ بهمن و قدس به آن داشته باشیم.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت عشایر، ادارات و بسیج تأکید کرد و گفت: اقلام فرهنگی از مرکز در اختیارمان قرار گرفته است، با این حال همکاری ادارات و شرکت‌ها در تهیه کامل اقلام را می‌خواهیم.

دبیر ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان، بر ضرورت تعیین اتوبوس‌های ویژه حمل و نقل دانش آموزان تأکید کرد و افزود: مسابقه سران استکبار ویژه دانش آموزان، اجرای گروه‌های سرود و حماسه سرایی در طول مسیر راهپیمایی صورت می‌گیرد، از سوی دیگر با توجه به حضور پرشور طلاب و روحانیت استان در طی سه سال گذشته، امسال نیز چنین حضوری را خواهان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان در بین الصلاتین پیرامون اهمیت ۱۳ آبان و ضرورت حضور در آن صحبت کنند تا شاهد حضور اقشار مختلف باشیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات