۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۲۵۵۹۲
خطیب نماز جمعه ساری:

آیت الله طبرسی ۴۰ سال صادقانه به انقلاب خدمت کرد

آیت الله طبرسی ۴۰ سال صادقانه به انقلاب خدمت کرد
خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به کناره گیری آیت الله طبرسی از امامت جمعه ساری، گفت: ایشان در چهل سال اخیر صادقانه به انقلاب و نظام خدمت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با اشاره بیماری آیت الله طبرسی در ماه های اخیر گفت: ایشان به دلیل خون ریزی مغزی از پنج ماه گذشته در بستر بیماری هستند.
 
وی با اشاره به ۴۰ سال خدمات صادقانه آیت الله طبرسی در سنگر امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان افزود: ایشان در طول این چهار دهه همه توان خود را در جهت خدمت به انقلاب اسلامی به کار گرفتند.
 
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که آیت الله طبرسی همواره در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی پیشگام بودند، خاطرنشان کرد: ایشان در مسیر انقلاب و خدمت به مردم همواره دغدغه مند بودند.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان این که آیت الله طبرسی در چهل سال اخیر همواره تابع ولایت و رهبری بودند، ادامه داد: ایسان در دفاع از ولایت فقیه لحظه ای درنگ نکردند و همواره در این مسیر پیشگام بودند.
 
حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان ماه روز استکبار ستیزی، ملت ایران اسلامی را مردمی ظلم ستیز معرفی کرد و گفت: پر رنگ بودن فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی رمز پیروزی و پیشرفت ملت ایران در چهار دهه اخیر بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز فرهنگ استکبار ستیزی در نقاط مختلف جهان نهادینه شده است، ادامه داد: این ملت بزرگ ایران اسلامی هستند که پرچم دار فرهنگ استکبار ستیزی در جهان هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام سلطه در برابر عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی به زانو درآمده است، خاطرنشان کرد: این عزت و عظمت نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در چهار دهه اخیر است.

وی با بیان این که بزرگداشت روز ۱۳ آبان به معنای اعلام وفاداری ما به امام و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است، ادامه داد: در چنین روزی لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی تسخیر شده است و امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را هم‌وزن با انقلاب اسلامی اعلام کردند./۹۵۰/

افشین ایمانی
ارسال نظرات