۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۲۵۶۵۳
امام جمعه بروجرد:

اردوی راهیان نور فرصتی انسان ساز است

اردوی راهیان نور فرصتی انسان ساز است
امام جمعه بروجرد حضور در مناطق راهیان نور را فرصتی انسان ساز خواند و گفت: این حضور سبب بیداری انسان و رشد و تعالی معنوی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم آغاز اعزام های کاروان راهیان نور دانش آموزی لرستان که در دبیرستان شهید فیاض بخش بروجرد برگزار شد، گفت: اردوی راهیان نور فرصتی مناسب برای تربیت نسل نو است.

وی از نسل امروز به عنوان آینده سازان کشور یاد کرد و افزود: تربیت دینی دانش آموزان و تحکیم بخشی به باورهای دینی و اعتقادی این قشر لازمه رشد اخلاق و معنویت در جامعه است.

امام جمعه بروجرد در ادامه استقلال و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: امروز باید در راه شهدا قدم برداریم و در حفظ آرمان های شهدا نقش آفرینی کنیم.

وی راه حفاظت از آرمان های شهدا را تربیت نسلی انقلابی و تبیین و ترویج روحیه ایثار بین نسل امروز خواند و گفت: مدارس به عنوان مهم ترین مرکز تعلیم و تربیت باید در تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و کارآمد ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام حسینی از شهادت به عنوان پدیده ای بزرگ و الهی یاد کرد و ادامه داد: عملکرد شهدا با معیارهای عادی قابل محاسبه نیست.

وی حضور در مناطق راهیان نور را فرصتی انسان ساز خواند و اظهار داشت: مناطق راهیان نور سرزمینی آسمانی بوده که سبب تحول درونی در انسان می شود و زمینه بیداری نسل امروز را فراهم می آورد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات