۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۲۵۶۶۴
معاون دادگستری لرستان:

روحانیت ظرفیتی عظیم در برقراری صلح و سازش بین مردم جامعه است

روحانیت ظرفیتی عظیم در برقراری صلح و سازش بین مردم جامعه است
معاون دادگستری لرستان با بیان اینکه روحانیت ظرفیتی عظیم در برقرار صلح و سازش بین مردم جامعه است، گفت: از این ظرفیت در برقراری صلح و سازش پرونده ها استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، حجت الاسلام علی سبزواری، معاون دادگستری لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ستاد صبر در لرستان، گفت: برنامه های این ستاد با هدف ایجاد صلح و سازش پرونده ها انجام می شود.

وی از بهره مندی ظرفیت روحانیان در ایجاد نفوذ کلامی و ختم پرونده ها به صلح و سازش خبر داد و افزود: در این زمینه از ظرفیت روحانیت، بزرگان و علمای استان استفاده می شود.

حجت الاسلام سبزواری با اشاره به محبوبیت و اثرگذاری کلام روحانیت بین مردم اظهار داشت: حضور روحانیت بین مردم لازمه برقراری آرامش و صلح و دوستی است.

وی روحانیت را از مردم خواند و گفت: مردم زبان روحانیت را به خوبی درک می کنند و کلام روحانیت در تصمیم گیری بین مردم تأثیرگذار بوده و امری مهم برای هدایت صحیح آحاد مردم است.

معاون دادگستری لرستان یادآور شد: تاکنون در راستای اجرای برنامه های ستاد صبر و نفوذ کلام روحانیت، علما و صاحبان نفوذ محلی سه مورد از پرونده های قتل در لرستان منجر به سازش، صلح و دوستی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهره مندی از ظرفیت علما و روحانیت بتوانیم در برقراری صلح و دوستی بین مردم و رفع اختلافات و درگیری ها امنیت و ارامش را در جامعه ارتقا بخشیم.

حجت الاسلام سبزواری تصریح کرد: برقراری صلح و دوستی بین صاحبان درگیری ها در کاهش آسیب های اجتماعی نقش به سزایی دارد./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات