۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۲۵۷۶۴
حجت الاسلام طیبی فر:

اقتدار نظام تمام ارکان و قدرت پوشالی دشمن را شکسته است

اقتدار نظام تمام ارکان و قدرت پوشالی دشمن را شکسته است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی دانست و گفت: اقتدار نظام اسلامی تمام ارکان دشمن را در دنیا شکسته و قدرت پوشالی آن‌ها را زیر سؤال برده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم همواره ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی به توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی اشاره کرد و افزود: شیطان هفت عملیات علیه انسان انجام می‌دهد و مصرانه انسان را به وسوسه می‌اندازد که انتظار می‌رود همواره آگاه و هوشیار باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: شیطان همواره تخم نفاق و کینه را پرورش و سپس به‌دنبال اشغال‌گری رفته، یعنی قوه و مرکز فرماندهی انسان را در اختیار خود گرفته، فرمان صادر و با زبان انسان شروع به حرف زدن می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با یادآوری اینکه چهره شیطان بزرگ برای ملت ایران شناخته شده است، اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی تمام ارکان قدرت دشمن را در دنیا شکسته و  هیاهو و قدرت پوشالی آنها را زیر سؤال برده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: تجربه نشان داده که بیگانگان هیچ‌گاه خدمتی به ملت ایران نکرده و همواره به‌دنبال اهداف پلید و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند که انتظار می‌رود مردم و جوانان بیش از پیش دسیسه‌های شیطان بزرگ، بچه شیطان‌ها و اندیشه‌های آنان را بشناسند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با دعوت از ملت ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد: خوی استکباری آمریکا در کودتای 28 مرداد و قتل عام دانش‌آموزان در سال 57 برای ملت ایران کاملاً مشخص است و براساس مستندات موجود، لانه جاسوسی آمریکا به دنبال کودتا در کشور بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با بیان اینکه 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، اظهار کرد: آمریکا با هویت انقلاب اسلامی مشکل داشته و برای ضربه رساندن به ملت ایران از هیچ تلاش و دسیسه‌ای کوتاهی نکرده‌اند و مردم ایران به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان با حضور عظیم خود در راهپیمایی 13 آبان روحیه استکباری استکبار را محکوم کرده و خود را به‌عنوان چهره‌ای ضد استکباری به دنیا معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هوشیاری کامل را به مردم داده است، بر حفظ وحدت تاکید کردند و یادآور شد: محور همبستگی در نظام جمهوری اسلامی ایران «رهبری انقلاب» است و هر کدام از مجموعه‌های سیاسی کشور جایگاه ولایت فقیه را قبول داشته و باید همواره از فرامین ایشان پیروی کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرامین رهبری تمام توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها را خنثی می‌کند، تصریح کرد: توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حل مشکلات اهمیت دارد.

محمد قمین
ارسال نظرات