۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۲۶۰۹۰
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

راه اندازی مراکز افق در بقاع متبرکه لرستان

راه اندازی مراکز افق در بقاع متبرکه لرستان
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از راه اندازی مراکز افق در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این مراکز ظرفیتی مناسب برای توجه بیشتر به آسیب هی اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان گفت: بررسی این آسیب ها امری مهم برای جلوگیری از گسترش آسیب ها است.

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، عنوان داشت: باید آسیب ها همواره شناسایی و راه گسترش و نفوذ آن به جامعه و کانون خانواده ها گرفته شود.

حجت الاسلام عباس زاده ادامه داد: نفوذ آسیب های اجتماعی جوانان را به بی راهه کشانده و سد راه تربیت دینی نسل نو می شود و باید برای جلوگیری و مقابله با این آسیب های اجتماعی برنامه ریزی منسجم و منظم صورت گیرد.

وی از راه‌ اندازی مرکز افق در امام زادگان استان خبر داد و گفت: این مراکز با محوریت مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص لرستان راه اندازی می شوند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اظهار داشت: هدف از راه اندازی این مراکز انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برای ترویج ارزش های دینی و تلاش برای تربیت نسلی انقلابی، ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی در ادامه از دیگر اهداف راه اندازی این مراکز افق را گسترش فعالیت در حوزه قرآنی در امام زادگان عنوان کرد و گفت: این مراکز می توانند ظرفیتی بزرگ برای گسترش فعالیت های قرآنی باشند.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت مراکز افق می توان اقدامات گسترده ای در حوزه وقف قرآنی نیز انجام داد./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات