۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۶۲۶۲۲۲
امروز صورت گرفت؛

دیدار جمعی از مسؤولان با نماینده ولی فقیه در مازندران

دیدار جمعی از مسؤولان با نماینده ولی فقیه در مازندران
در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، جمعی از مسؤولان و اقشار مختلف مردم با وی دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، جمعی از مسؤولان و اقشار مختلف مردم با وی دیدار کردند.
 
بر اساس این گزارش؛ در این دیدار حجت الاسلام انتظاری، مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، شهردار ساری و مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.
 
این گزارش می‌افزاید؛ همچنین جمعی از علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم نیز پس از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه ساری امروز با وی دیدار کردند.
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مقام معظم رهبری امروز در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری منصوب کردند.
 
بر اساس این گزارش؛ مدیریت حوزه علمیه مازندران، ائمه جمعه استان، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مازندران نیز این انتصاب را به حجت الاسلام والمسلمین لائینی تبریک گفتند.
 
گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین لائینی در حال حاضر عضو شورای حوزه علمیه مازندران، مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستند و پیش از این نیز امام جمعه نکا بودند./۹۵۰/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات