۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۲۷۴۶۱
واعظی:

دولت اجازه گرانی کالاها را نمی دهد

دولت اجازه گرانی کالاها را نمی دهد
رییس دفتر رییس جمهوری تأکید کرد: اجازه برخی سودجویی‌ها و گرانی دیگر کالاها را نمی دهیم و با حمایت‌های معیشتی، نگرانی‌های مردم را برطرف می کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه «هدف اصلی این طرح کمک معیشتی به طبقه متوسط و کمتر برخوردار است»، اظهارداشت: دولت از سال گذشته همواره به دنبال منابع مورد نیاز برای کمک معیشتی به حدود 60 میلیون نفر می‌باشد که با اصلاح قیمت بنزین همه درآمدها میان آنها توزیع می‌شود. حدود نیمی از خانوارهای کشور خودرو ندارند و با این طرح بیشتر از درآمد بنزین بهره خواهند برد.

رییس دفتر رییس جمهوری همچنین تاکید کرد: اکنون راه بهانه جویی و ایرادگیری و مانع گذاری در راه دولت که مجری این تصمیم بزرگ اقتصادی است بسته شده و امیدواریم همه مسئولان و صاحبنظران با همدلی و وحدت بتوانیم به خوبی این طرح را اجرا کنیم.

واعظی همچنین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره قیمت دیگر کالاها، تاکید کرد: دولت قطعا این موضوع را در نظر دارد و تلاش خواهد کرد با نظارت و مدیریت بازار، اجازه برخی سودجویی‌ها و گرانی  دیگر کالاها را ندهد و با حمایت‌های معیشتی، نگرانی‌های مردم را برطرف کند.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره  به اعتراضات مردم در برخی  شهرها افزود: دولت همواره تاکید کرده اعتراض امری عادی و از حقوق مسلم مردم و شهروندان است و همه ما می بایست در کنار مردم و شنونده نظرات و مطالبات آنها باشیم.

وحید عباسی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
اقا از قانون حمایت کرد و این اقدام بیانگر تایید کار شما نبود بفهم ...
0
1
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
دروغ نگید حالمون از این دروغ ها به هم می خوره
مگه نگفه بودید امسال بنزین گرون نمی شه
چجوری این حرف مسخره و غیر واقعی شما رو باور کنیم
اراذل و اوباش رو به جون مردم انداختید شما با فرعون همشین می شید
...
0
1