۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۲۷۵۳۹

رهبری و کم کاری شما

رهبری و کم کاری شما
سرتان را به زیراندازید دربرابر شهدایی که نظاره گر رفتار شما با نایب امام زمان شان هستند و فراموش نکنید که «چشمان هزاران شهید به اعمال ما دوخته شده است».

به گزارش خبرگزاری رسا، «سعید احدیان» در یادداشتی نوشت: صبح سختی بود و روز تلخی وقتی آقا مجبور شدند بار بی تدبیری دیگران را برای امنیت و منافع مردم و مصالح نظام به عهده بگیرند.

ـ تکلیف روحانی و امیدی ها که روشن است. از آن ها نه انتظار تدبیر داریم و نه دلسوزی برای نظام و آقا. اما عصبانی ام از نمایندگان خودی که تصمیم حتی نادرست اما اعلام شده ی ملی را با حرف ها، توئیت ها و طرح های فوریتی شان شل کردند و امید به نتیجه رسیدن از راه تجمع خیابانی و اغتشاش را در معترضان تقویت کردند و عن قریب بود که با تصمیم تاریخی شان!!! بنزینی روی آتش بریزند و آغازی شود بر دومینوی مطالبات جدید همراه با اغتشاش مثل لبنان و عراق و در نتیجه فتنه ای غیرقابل مهار رقم بخورد.

ـ نمایندگان پاسخ دهند، که اگر مخالف بودید چرا وقتی مدت ها است که می دانید این تصمیم گرفته شده اعتراض نکردید و توئیت نزدید و طرح چند فوریتی ندادید و حالا که دیگر کار از کار گذشته است و صدای مردم را می شنوید یادتان افتاده است نماینده اید؟
ـ آقای نماینده انقلابی! اگر شما به رایزنی های دیروز دلسوزان برای عقب نشینی از این اقدامات پاسخ مثبت می دادید، آیا آقا مجبور می شدند، برای کنترل مجلس، اول صبح و قبل از اقدام شما، از تصمیمی که دیگران آن را گرفته اند حمایت کنند و خود را در برابر مردم ناراحت قرار دهند و از خود هزینه کنند؟

ـ سرتان را بالا بگیرید دربرابر مردمی که قرار است به شما رای بدهند و بگویید ما مخالف بودیم و دیدید که رهبری نگذاشتند قیمت را برگردانیم؛ اما سرتان را به زیراندازید دربرابر شهدایی که نظاره گر رفتار شما با نایب امام زمان شان هستند و فراموش نکنید که «چشمان هزاران شهید به اعمال ما دوخته شده است»./1360/

منبع: فارس
ارسال نظرات