۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۲۸۵۸۶
فرمانده سپاه استان ایلام:

بسیج نمادی از کارآمدی، مسؤولیت‌پذیری و ولایت‌‌مداری است

بسیج نمادی از کارآمدی، مسؤولیت‌پذیری و ولایت‌‌مداری است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: بسیج نمادی از کارآمدی، مسؤولیت‌پذیری و ولایت‌‌مداری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی در اجتماع عظیم بسیجیان ایلامی که به‌مناسبت سالروز بسیج مستضعفین در سالن شهدای قلاویزان ایلام برگزار شد اظهار داشت: بسیج نیروی کارآمد، آماده به‌کار، دشمن‌شناس، انقلابی و همیشه در صحنه است.

وی گفت: بسیج بر اساس تفکر، شناخت، منطق و پایه دینی و اعتقادی تشکیل‌ شده و یک امر احساسی نیست و در واقع بسیج رابط بین ولایت و مردم است.

شاکرمی با اشاره به عملکرد و اقدامات بسیج در طول انقلاب گفت: 8 سال دفاع مقدس و حضور در عرصه سازندگی و آبادانی از نقش‌های برجسته بسیج در این مدت بوده و بسیج موازی دولت‌ها نبوده بلکه همیار با آن‌ها و در راستای ارتقای اهداف متعالی این نظام حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور نیز گفت: دست دشمنان اسلام در ماجراهای اخیر نمایان است اما تحرکات آنان در رصد کامل اطلاعاتی ما قرار دارد.

وی بیان کرد: این مردم بودند که با حضور خودجوش و پشت سر ولی‌فقیه در سراسر کشور کار را تمام و بار دیگر توطئه‌ها را خنثی کردند.

شاکرمی ادامه داد: وظیفه مسئولان این است که در کنار مردم باشند چرا که این نظام و انقلاب هر چه دارد به برکت این مردم با بصیرت و انقلابی است لذا باید قدردان آنان باشیم.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: امروزه به مدد شهیدان ما در اوج قرار داریم و هر روز فاتح قله‌های پیروزی هستیم. نه‌ تنها توانسته‌ایم در همه جهات دشمن را به عقب برگردانیم بلکه استراتژی‌های دشمن را به تاکتیک تبدیل کردیم.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی به مرحله‌ای رسیده که در هر جایی از منطقه می‌توانیم دشمن را تعقیب کنیم. امروز سران آمریکا بدبخت و در رؤیایی با ملت ایران عاجز و ناتوان هستند و از این نوع ارتباط میان مردم و رهبری هراس دارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات