۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۸۸۴۱

رزمایش ۴۰ پایگاه ۴۰ میثاق در استان سمنان برگزار شد

رزمایش ۴۰ پایگاه ۴۰ میثاق در استان سمنان برگزار شد
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا گره‌گشای مشکلات هستند، گفت: رزمایش ۴۰ پایگاه ۴۰ میثاق در استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ منصور شوقانی در دیدار با خانواده شهید علاییان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بر اساس نص صریح قرآن شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی بیان کرد: توسل به شهدا بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی را برطرف می‌کند و آنها که در مشکلات مادی و معنوی خود متوسل به شهدا شده‌اند این کلام را تصدیق می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تکریم خانواده شهدا را دینی بر عهده آحاد مردم دانست و گفت: امروز احترام خانواده شهدا یک وظیفه است چرا که این امنیت و‌ آسایش امروز کشور را مرهون رشادت‌های فرزندان این خانواده‌های معزز هستیم.

شوقانی عنوان کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و دلیری بی‌مثال با پیروی از ولی امر خود با دستانی خالی برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کردند.

وی بیان کرد: مقاومت، شهادت‌طلبی و ولایتمداری رمز موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه دشمنی و توطئه‌های دشمنان یکی از نیازهای مهم جامعه امروز است.

شوقانی با اشاره به برنامه‌های متعدد اجرا شده به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان افزود: امروز به مناسبت چهل‌سالگی بسیج رزمایش 40 پایگاه؛ 40 میثاق از سوی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برگزار شد.

دیدار با خانواده سه شهید علاییان، داودی و برهانی با حضور جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان، مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان و معاونان و تعدادی از کارکنان آن، معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و تعدادی از کارکنان این اداره، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مرکزی ادارات در راستای برپایی این رزمایش در سمنان برگزار شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات