۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۹۳۴
سردار بابازاده:

پیراهن شهدا سند افتخار بسیج و سپاه است

پیراهن شهدا سند افتخار بسیج و سپاه است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه شهدا، گفت: پیراهن خونین رزمندگان اسلام سند افتخار بسیج و سپاه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار پاسدار جلیل بابازاده در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حجت الاسلام ابوالفضل پیرزاده با اشاره به این که ایران اسلامی امروز آماده نبرد در جبهه حق علیه باطل است، اظهار داشت: از زمانی که لانه جاسوسی را جوانانمان تسخیر کردند آمریکا شروع به تهدیدات بیشتری کرد و هر روز نیز این دشمنی و توطئه‌ها را گسترده‌تر می‌کند در حالی که هیچ راه نجاتی برای آنان باقی نمانده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام پیمان خونین در برابر استکبار جهانی امضا کردند، گفت: دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خنثی‌ساز توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است و این مهم از زمان دوران دفاع مقدس نقشه‌های شوم آمریکا را که با تحریم‌های همه‌جانبه علیه ملت ایران اسلامی ما را تهدید می‌کرد به یاس و ناامیدی مبدل ساخت.

بابازاده بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام و نیز مراسم گرامیداشت شهدای معزز مسبب انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی است که می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند چرا که بصیرت و ولایتمداری می‌تواند هر گونه جریان نفاق و دشمنی را با خاک یکسان کند.

وی اظهار کرد: در عصری که هجمه‌های سختی هر روز در حال برنامه‌ریزی است باید آگاه‌سازی و بصیرت را به حد اعلی رسانده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم که این امر نیازمند تلاش همه‌جانبه مردم و مسئولان است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات