۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۲۹۱۹۶
حجت الاسلام پنام:

فرهنگ مطالعه بین نسل جوان تقویت شود

فرهنگ مطالعه بین نسل جوان تقویت شود
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بر ضرورت تقویت فرهنگ مطالعه بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه ارتقای سطح علمی و پژوهشی نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان، بعدازظهر امروز در جلسه نقد و بررسی کتاب «مبارزه با مفاسد اداری با رویکرد اسلامی» در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، گفت: این کتاب در زمینه مقابله با مفاسد اداری مرثر است.

وی بر ضرورت مطالعه کتب به ویژه کتب ارزشمند علمی و پژوهشی تأکید کرد و افزود: باید فرهنگ مطالعه در حوزه و دانشگاه تقویت یابد و نسل جوان با کتب علمی و ارزشمند آشنا شوند.

حجت الاسلام پنام اظهار داشت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی امری ضروری برای ارتقای  آگاهی و بصیرت بخشی در جامعه و به ویژه بین نسل جوان است.

وی ادامه داد: در سایه مطالعه و کتابخوانی بسیاری از سؤالات پاسخ داده می شود و مخاطب به واقعیت های علمی دست می یابد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در ادامه اظهار داشت: قلم کتاب «مبارزه با مفاسد اداری با رویکرد اسلامی» گیرا و روان بوده و می طلبد حوزویان و دانشگاهیان نسبت به مطالعه این کتاب اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام پنام با بیان نقدی از کتاب فوق عنوان کرد: اگر در متن این کتاب آیات و روایات بیشتری به کار برده می شد، اثرگذاری بیشتری روی مخاطب بر جای می گذاشت.

وی با قدردانی از زحمات مؤلف کتاب «مبارزه با مفاسد اداری با رویکرد اسلامی»، بیان داشت: بهره مندی از متن این کتاب و محورهای مورد بحث می تواند در تقویت فرهنگ مبارزه با فساد اداری و بر پایه رویکرد اسلامی مؤثر باشد که باید مورد توجه قرار گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات