۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۳۰۹۱۱
حجتی:

به خاطر بیماری حاد تنفسی استعفا دادم

به خاطر بیماری حاد تنفسی استعفا دادم
وزیر سابق جهاد کشاورزی با اشاره به ظرفیت های نامحدود کشور در بخش کشاورزی گفت: با وجود همه تنگناها و محدودیت ها، می توانیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاري رسا، محمود حجتی امروز در آئین نکوداشت و تجلیل از خود که با حضور معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشور و نمایندگان مجلس در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، در حالی که به شدت بغض کرده بود و اشک می ریخت، با قدردانی از سخنرانان این مراسم گفت: بنده خودم را لایق این صحبت ها نمی دانسته و نمی دانم.

وی خطاب به همکاران سابق خود در وزارت جهاد کشاورزی، اظهار داشت: آنچه که در طول سالها خدمت یافته ام این بود که کشور ما حداقل در بخش کشاورزی دارای ظرفیت ها و قابلیت های بسیار  زیادی است.

حجتی با اشاره به قابلیت های نامحدود طبیعت یادآور شد: ما به این قابلیت ها پی نبردیم و نتوانستیم از آنها بهره وری کامل انجام دهیم و در برخی موارد نیز متأسفانه از طبیعت برداشت تخریبی انجام دادیم.

وزیر سابق جهاد کشاورزی با اشاره به تنگناها و محدودیت های موجود در بخش کشاورزی، تصریح کرد: اگر تنگنا و محدودیت نباشد کارها راحت تر پیش می رود و اما الان باید یقین داشته باشیم که می توانیم خیلی از کارها را انجام دهیم.

وی با اشاره به بحث استعفایش عنوان کرد: عمده موضوعی که باعث شد امروز به صورت رسمی در خدمت شما نباشم بحث سلامتی ام بود. بنده به یک بیماری تنفسی حاد مبتلا هستم که در ماه های آخر وزارت بسیار مرا آزار می داد و همین مسئله باعث شد از سمت خود کناره گیری کنم./1360//101/خ

ارسال نظرات