۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۳۰۹۵۸
از سوی مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان صورت می گیرد؛

جذب استاد مشاور و همیار حوزوی از بین دانش آموختگان رشته فقه و اصول

جذب استاد مشاور و همیار حوزوی از بین دانش آموختگان رشته فقه و اصول
از سوی مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان، جذب استاد مشاور و همیار حوزوی از بیان دانش آموختگان رشته فقه و اصول صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان در راستای ارائه خدمات برتر و بیشتر در زمینه مشاوره و مهارت آموزی به خانواده های طلاب و عموم مردم، برای جذب استاد مشاور و همیار حوزوی و دانشگاهی فراخوان داد.

مسؤول روابط عمومی این مرکز پس از انتشار فراخوان با صدور اطلاعیه ای از مجوز ثبت نام و حضور دانش اموختگان رشته فقه و اصول درزمینه «همیار اعتقادی» خبر داد.

در فراخوان جذب این مرکز، زمینه همیار اعتقادی فقط از میان دانش آموختگان سطح دو حوزه به بالاتر در رشته کلام، ادیان و فرق میسر بود که اکنون دانش آموختگان رشته فقه و اصول نیز با توجه به کثرت درخواست طلاب برادر و خواهر، به آن افزوده شد.

در اطلاعیه مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه آمده است: به علت کثرت درخواست ها برای  این رشته، متقاضیان صرفا پس از بررسی رزومه ارسالی به مصاحبه دعوت خواهند شد. بر این اساس علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس jobreg98@ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09158051520 تماس بگیرند./933/ت303/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات