۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۳۱۳۳۱
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

در تبیین اهمیت فرزندآوری به محتوای عملی و تخصصی نیازمندیم

در تبیین اهمیت فرزندآوری به محتوای عملی و تخصصی نیازمندیم
حجت الاسلام روستاآزاد با بیان این که مجموعه های فراوانی درخواست محتوای آموزشی در زمینه فرزندآوری دارند، گفت: متأسفانه تولید متحتوای علمی در این زمینه نداریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست فعالان جمعیتی با حضور حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دکتر اباذر جعفری، مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی از فعالان عرصه جمعیت در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

حجت الاسلام روستا آزاد با تأکید بر اهمیت تولید محتوای متقن اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه هایی که درخواست محتوای آموزشی در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت دارند، متاسفانه ما منابع محتوایی علمی و تخصصی برایشان در دست نداریم. از شما میخواهم که در این حوزه به صورت جدی ورود و دست به تولید محتوای دقیق و علمی در این زمینه بزنید.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی سالانه بیش از ۱۲ هزار مبلغ را به مناطق مختلف کشور اعزام می کند و این مبلغان می توانند بر اساس این محتوای علمی به تبلیغ مسأله جمعیت و فرزندآوری بپردازند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با قدردانی از اقدام این جمع خاطرنشان کرد: این که شما برای برآورده کردن دغدغه مقام معظم رهبری و مراجع تقلید دست به چنین اقدام جهادی در حوزه فرزندآوری زده اید بسیار ارزشمند است. دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و در کنار شما خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نیز ضمن تقدیر از برگزاری این نشست عنوان کرد: جمعیت، یک بحران اجتماعی است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

جعفری مسأله محوری را یکی از شاخص های اعزام های تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی دانست و افزود: با توجه به مسأله محور بودن فعالیت شما، اداره کل تبلیغ تخصصی می تواند در قالب تشکیل گروه تبلیغی به حمایت های مادی و معنوی از شما بپردازد. همچنین در موارد تخصصی در استفاده از ظرفیت های مجازی و نیز انتقال تجارب مان به شما، می توانیم ظرفیت موجود خود را در اختیارتان قرار دهیم.

در ادامه حاضران در این نشست نیز نظرات و دغدغه های خود را در خصوص اهمیت فرزندآوری و افزایش جمعیت بیان کردند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات