۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۶۳۲۷۶۳
عضو هیات رئیسه دوره هفتم مجلس شورای اسلامی:

دغدغه مسؤولان انقلابی رفع مشکلات اقتصادی است

دغدغه مسؤولان انقلابی رفع مشکلات اقتصادی است
محمدصادقی گفت: مسؤول انقلابی دغدغه خدمت کردن دارد نه اینکه به مشکلات مردم بخندد و در رفاه زندگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شاهین محمدصادقی عضو هیات رئیسه دوره هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در نشست بصیرتی و گفتمان انقلاب که در امامزاده سیدناصرالدین(ع) تهران برگزار شد، گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی برازنده ملت نیست، ادامه داد: مردم حامیان اصلی انقلاب هستند و دشمنان هرگز نمی توانند با تحریم و تهدید این ملت را به زانو دربیاورند اما می طلبد مسؤولان در رفع مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تولید ملی تلاش کنند.

محمدصادقی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب با درایت و مدیریت ستودنی شان انقلاب را از گزند دشمنان و نفوذیان حفظ کردند، اظهار داشت: ۹ دی تبلور و تجلی پیوند عمیق امام و امت بود مردم ولایتمدار ایران در چنین روزی با تبعیت از ولایت همچون سیل خروشیدند و آتش فتنه را خاموش کردند.

عضو هیات رئیسه دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم سال ۸۸ فهمیدند که آتش فتنه تنها توسط خودشان خاموش می شود، اظهار داشت: فضای کشور سال ۸۸ غبار آلود بود در چنین فضایی تشخیص حق و باطل بسیار دشوار است اما مردم بصیر و آگاه ایران به سرعت ابعاد و ریشه فتنه را تشخیص دادند و فتنه را خنثی کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز بیش از صدها شبکه فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی برنامه تولید و پخش می کنند اما چون صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند دشمنان نمی توانند به آن آسیب وارد کنند اما می طلبد مردم مراقب تحرکات دشمنان باشند؛ آل سعود ۲ میلیارد دلار در انتخابات عراق هزینه کرد تا کسی را که می خواهد رای بیاورد، دشمن چنین خرج می کند تا بتواند به انقلاب ضربه بزند.

محمدصادقی با اشاره به فتنه اخیر، گفت: در فتنه اخیر همه شاهد بودند که دشمنان با موج سواری بر مطالبات مردمی درصدد ناامن کردن کشور بودند اما مجدد همین مردم بودند که متوجه شدند و خط خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند.

عضو هیات رئیسه دوره هفتم مجلس شورای اسلامی ضدانقلابی رفتار کردن مسؤولان را دلیل اصلی مشکلات کشور بیان کرد و گفت: مسؤول باید خدمتگزار مردم باشد و انقلابی عمل کند. مسؤول باید امانت‌دار سرنوشت مردم باشد نه اینکه فرزندش را برای تحصیل به خارج بفرستد و خودش در رفاه زندگی کند، اینکه مسؤولی به مردم بخندد و بگوید نمی‌دانستم، آیا این فرد انقلابی عمل می کند؟! مسؤول انقلابی دغدغه مشکلات مردم را دارد و به مردم نمی خندد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات